EAES Office - Jaarverslag 2020 (Engelstalig)

Grafisch ontwerp | Drukwerk

Voor EAES Executive Office, gevestigd in Eindhoven, hebben wij het jaarverslag 2020 mogen ontwerpen en laten drukken in boekvorm. Uiteindelijk is het een boek geworden van 60 pagina's. Tevens hebben we een mooie online bladerbare pdf gemaakt, welke EAES presenteert op haar website voor haar leden.
EAES staat overigens voor: European Association for Endoscopic Surgery and other Interventional Techniques (vertaald: Europese Vereniging voor Endoscopische Chirurgie en andere Interventionele Technieken). Deze bijzondere vereniging telt bijna 3.500 leden verspreid over 104 landen in de hele wereld.
Vanzelfsprekend zijn wij erg trots om voor zo'n groot internationaal gezelschap een dergelijk jaarverslag te hebben mogen maken!